The beginning - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Arianne Vreugd - WaarBenJij.nu The beginning - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Arianne Vreugd - WaarBenJij.nu

The beginning

Door: Arianne

Blijf op de hoogte en volg Arianne

28 September 2011 | Nederland, Katwijk-Midden

Hier is tie dan!!!

Blijkbaar heb ik eerder al mensen een mail gestuurd met een verslag wat ik zelf niet had getypt maar wat standaard verzonden werd :s
Sorry hiervoor, houd nooit zo van sites die dingen uit zichzelf gaan doen!

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat 't echt gebeuren, begint wel echt spannend te worden!!
M'n things to do list wordt steeds een beetje kleiner waardoor ik ook steeds beetje meer relaxed word :)

Morgen staat in het teken van huisje schoonmaken en de tas inpakken, ik was van plan niet zo heel veel mee te nemen maar aan de aankopen van vandaag te zien, wordt het nog een heel avontuur alles in de tas te krijgen!

Mochten jullie me wilen volgen kan dat via de link ariannedevreugd@waarbenjij.nu, mocht je willen stoppen met volgen... kan dat denk ik ook via die manier :)

Hoop jullie niet eerder meer lastig te vallen tot ik op Java ben geland zonder klungelige verhalen met vliegtuigen bijna gemist etc. etc...

Tot snel!!

PS. Yesss weer iets afvinken van m'n lijstje :D :D

• 28 September 2011 - 19:39

Debster :-):

Arianne.. Heeel veel plezier met je trip!!.. En voor nu succes met je to do list;-)

• 28 September 2011 - 19:44

IJtske:

Jeej, na iedereen die op vakantie is geweest ben jij nu eindelijk aan de beurt. Nog even stressen en dan heerlijk ontspannen op Java.

En let goed op de juiste vliegtijden en of je bij de juiste gate zit, want ik ben er nu niet bij om je te redden ;).

• 28 September 2011 - 19:51

Carlo En Heleen Van Zelst:

Weer iets afgevinkt!!!

• 28 September 2011 - 20:06

Leonie:

Ja hoor daar gaat ze bijna! Succes nog even met je lijstje :)

• 28 September 2011 - 20:36

Linda:

Oeeeh spannend! Ben benieuwd naar je verhalen! ;)

• 28 September 2011 - 20:52

Cobie:

Ben heel benieuwd wat je allemaal gaat meemaken.

• 29 September 2011 - 06:36

Ada:

he he mag je eindelijk de grote reis gaan maken! Ben benieuwd naar de verslagen....

• 29 September 2011 - 06:53

Jess:

he ari, heeeeel veel plezier!! we houden contact en geniet ervan!! xx

• 29 September 2011 - 09:19

Fem:

heel veel plezier!! ben benieuwd naar je verhalen en foto's!

• 29 September 2011 - 21:47

Trudy:

Hoi Arianne,kan niet wachten op je verslagen.Krijg ik ook eens {i.p.v.bol.com of de mediamarkt}wat anders via de mail.heel veel plezier ga er van genieten.je hebt het verdiend.x

• 29 September 2011 - 23:39

Eef:

En Alles past...pfffff.... You go girl!!!! Xxx

• 30 September 2011 - 21:09

Dick:

He Arie, veilig geland en gelijk door naar Bogor toch? Ik ben benieuwd! veel plezier.