De voorbereiding - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Arianne Vreugd - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Arianne Vreugd - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Arianne

26 April 2014 | Nederland, Katwijk-Midden

Lieve iedereen,

Als jullie dit lezen hebben jullie besloten om mij te volgen op mijn avontuur.

De waarbenjij.nu pagina is afgestoft en de backpack is tevoorschijn gehaald.
Maandag vertrek ik, opnieuw alleen, richting Nepal om daar 6 weken lang vrijwilligerswerk te gaan doen in Pokhara. Het werk zal bestaan uit helpen in een opvanghuis voor kinderen en helpen op een schooltje met lesgeven en activiteiten bedenken.

Vervolgens zal ik voor 10 dagen een klooster in Kathmandu betrekken om... Ja, om wat eigenlijk... Haha!
Het idee van complete stilte en begeleid mediteren om er misschien tot inzichten te komen waarvoor ik mezelf in het ritme van de dag geen tijd voor gun... nou ja...gewoon een bijzonder ervaring lijkt me :-)
Ben in ieder geval niet van plan om als een bekeerde boeddhist terug te komen, wees gerust!

Daarna is het tijd om m'n rugtas weer om te doen om door te reizen naar Vietnam waar ik in 2,5e week van noord naar zuid ga reizen en ondertussen zoveel mogelijk gave en mooie dingen probeer mee te maken.... Op 11 juli vertrekt een vliegtuig vanaf Ho Chi Minh met als het goed is mij daar in om weer thuis te komen.

Nog nooit ben ik zo vroeg begonnen met voorbereiden en voor mijn gevoel ben ik ineens een soort georganiseerd (zou bijna een perforator meenemen, helaas... te weinig ruimte).
De volgende uitdaging is alles proberen in de rugtas te passen maar mezelf een beetje kennende wordt dat wel een last minute dingetje :-s

Voor nu heb ik waarschijnlijk m'n laatste rustige, comfortabele avondje samen met Djara op de bank gehad en begin ik het toch wel erg spannend te vinden nu het steeds dichter bij komt!

Ik hoop dat jullie met plezier mijn avonturen zullen volgen en blijf vooral reageren :-)

Het eerstvolgende bericht zal dinsdag komen vanuit Kathmandu als alles volgens plan verloopt... Maar alles volgens plan laten verlopen overkomt mij over het algemeen niet dus op naar de klunzige avonturen!

Heel veel knuffels en liefs XXX

Oh ja... Mocht je op de mailinglijst staan en daar wil je van af... Weet ik niet hoe dat moet, sorry :-D

  • 26 April 2014 - 00:38

    Alice:

    Super trots op jou! Ik wens je heel veel plezier en geniet van het mooie avontuur. Ik ga je missen!

    Love you xxx

  • 26 April 2014 - 00:56

    Carlo En Heleen Van Zelst:

    Ik zou toch wat ruimte maken voor de perforator. Is echt onmisbaar voor de georganiseerde reiziger. Dan maar wat ibuprofen minder... :)

    Wat betreft de mailinglist: degene die niet meer op de mailinglist wil staan (kan ik me niet voorstellen, maar goed...), die kunnen zelf op de link klikken onderaan de mail die ze krijgen.

  • 26 April 2014 - 01:10

    Bas En Ina V Dijk:

    Nou arianne heel veel plezier en geniet van het avontuur dat voor je ligt..

  • 26 April 2014 - 06:39

    Lizze:

    Ik wens je heel veel plezier Arian, geniet ervan! Super gave ervaring, en heel knap dat jij dit kan! Topper! X

  • 26 April 2014 - 07:08

    Jess:

    Heel veel plezier en ik blijf je volgen hoor! xx jess

  • 26 April 2014 - 07:27

    Leonie:

    Yeahh eindelijk!! Super knap en hoop voor je dat weer fris en fruitig terug zal komen :)
    Heel veel plezier xje

  • 26 April 2014 - 08:08

    Dorothea:

    Hoi, wat goed om te lezen dat het allemaal toch gaat gebeuren. Heel veel plezier, pas goed op jezelf en vooral, geniet!!

  • 26 April 2014 - 09:06

    Ijtske:

    Gaaf hoor, vet spannend allemaal. Begint nu echt op te schieten!
    hoop dat je de tijd van je leven gaat hebben! Ik ga zeker alles volgen, ben ik er toch nog een beetje bij ;).
    Vanavond doen we er nog even een borrel op!

  • 26 April 2014 - 12:29

    Kees Van Duijn:

    Heel veel plezier in dat verre land.

  • 26 April 2014 - 21:09

    Eef:

    Je gaat gewoon echt hè?! Wat ben je toch een stoer wijfie!!! Xie je morgen nog even...... X

  • 28 April 2014 - 21:04

    Patricia:

    Echt super stoer van je zeg .... Ik blijf er alleen maar over dromen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianne

Actief sinds 28 Sept. 2011
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 15628

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 12 Juli 2014

Trip to Nepal & Vietnam

30 September 2011 - 21 Oktober 2011

Trip to Java en Bali

Landen bezocht: